Het was een heel leuke eerste dag van het festival. We hebben van alles gedaan. Zoals gaan eten, luisteren naar muziek maar ook soms even rusten en genieten van het concert. Je kon neerzitten op het gras en er waren ook nog bankjes waar je kan zitten. Er waren bekende mensen zoals John Newman en ook Lost Frequencies. Het was echt een hele belevins ik zou het volgend jaar nog is gaan. Maar zeker zou ik dan wandelschoenen aan doen want het is veel stappen. Je hebt op het festival ook zonnecrème je kan waterfles vullen.
