Vlinder chocoladewafel maart 27, 2026 door sarahloncin2004 We zijn een wafel gaan eten op Soundfestival. De wafel was echt lekker, in de vorm van een vlinder. Er was keuze uit verschillende kraampjes. Ik heb een vlinderwafel gegeten met chocolade. Vorige artikelEerste FestivalsdagVolgende artikel Samen met Nina Black op het podium Een reactie achterlaten Reactie annulerenJe e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *Reactie * Naam * E-mail * Website Mijn naam, e-mailadres en website opslaan in deze browser voor de volgende keer wanneer ik een reactie plaats.